Jadłospis na najbliższy tydzień - czytaj
Deklaracja korzystania ze stołówki 2023/2024
Szanowni Państwo, poniżej zamieszczam link do deklaracji na rok 2023/2024.
Deklaracja na obiady na rok szkolny 2023/2024
Deklarację korzystania ze stołówki należy złożyć do 06.09.2023r. w sekretariacie szkoły. Deklarację można również wysłać na adres mailowy: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript. Obiady będą wydawane od czwartku 07.09.2023r.
Ważna informacja dla rodziców:
Szanowni rodzice, opłaty za obiady uiszczać należy przelewem na konto szkoły:
Szkoła Podstawowa nr 35
ul. Nakielska 273,
85-391 Bydgoszcz
Numer konta
Bank Pekao SA
62 1240 6452 1111 0010 7498 5273
W tytule przelewu należy podać: imię i nazwisko, klasa oraz numer, który obowiązuje przez cały rok szkolny.
1. Opłata za miesiąc marzec 2024r. wynosi 19 obiadów po 6,00zł=114,00zł
2. Przelew należy wykonać w terminie nieprzekraczalnym do 10 każdego miesiąca!
3. Jeżeli wpłata nie nastąpi w wyznaczonym terminie to dziecko nie zostanie wpuszczone na obiad.
4. Wpłat gotówkowych nie będzie przyjmował intendent szkoły ani żaden pracownik szkoły.
5. W przypadku całkowitej rezygnacji z obiadów dla uczniów, należy zgłosić ten fakt do sekretariatu (tel. 52 379 68 99), najpóźniej ostatniego dnia miesiąca, po którym nastąpi rezygnacja.
6. W przypadku nieobecności ucznia należy zgłosić fakt rezygnacji z obiadu najpóźniej do godz. 9.00 do sekretariatu.
7. Herbata nie będzie dostępna dla uczniów.
8. Cena za 1 obiad wynosi 6,00 zł
SZCZEGÓLNA PROŚBA DLA RODZICÓW
Prosimy nie dokonywać nadpłat, ponieważ stwarza to ogromny problem w rozliczeniu obiadów w urzędzie.
Jeżeli rodzic ma wątpliwości w rozliczeniu obiadów, proszę o kontakt telefoniczny: 52 379 89 60 lub 52 379 68 99.
1. Wpłat gotówkowych nie będzie przyjmował intendent szkoły ani żaden pracownik szkoły.
2. Przelew należy wykonać w terminie do 10 każdego miesiąca
3. Opłata za miesiąc luty 2020 wynosi 14 obiadów po 4,00zł = 56,00zł
4. Miesięczny koszt herbaty 4,00 zł.
5. W przelewie należy podać: imię i nazwisko dziecka, klasa oraz numer obiadowy (o numer obiadowy ucznia można dowiedzieć się w sekretariacie szkoły lub telefonicznie).
6. W przypadku całkowitej rezygnacji z obiadów dla uczniów, należy zgłosić ten fakt do sekretariatu (tel.52 379 68 99) , najpóźniej ostatniego dnia miesiąca, po którym nastąpi rezygnacja.
7. W przypadku nieobecności ucznia należy zgłosić fakt rezygnacji obiadu najpóźniej do godz. 10.00 do sekretariatu.